Известие

Collapse
No announcement yet.

Банда помагайте. Бобина или комутатор ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Банда помагайте. Бобина или комутатор ???

    Здравейте на всички.
    Симптоми: Колата започна да работи като на 3 цилиндъра. Съответно започнах да вадя кабелите от бобините един по един. На 1-вата бобина проблем няма, но на втората, на два от цилиндрите ток няма.
    Въпросът е: Комутатор или бобина е заминала.
    Ще се радвам и ако някой сподели, с каква сума трябва да се разделя.
    Благодаря предварително.

    П.С. Алфа Ромео 1.8.Т.С. 1993 година.
    Alfa Romeo 155 1.8
    Twin Spark 10'93 klimatronic

  • #2
    При мен се оказа комутатор. Трябва да разменяш кабели и да провериш. Комутаторът е 35 лв нов. Бобините са 30-50 лв втора ръка и 120-130 лева нови. Успех!!!
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #3
      Колега размени бобините и виж какво е положението... Ако "неработещата" "проработи" на мястото на другата значи е комутатор... Но мен лично ме съмнява, че ако имаш проблем само с едната бобина, колата ще работи "на 3 цилиндъра"...
      Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
      Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
      Thank you, VFTI, thank you!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Wolfy Покажи съобщение
        Колега размени бобините и виж какво е положението... Ако "неработещата" "проработи" на мястото на другата значи е комутатор... Но мен лично ме съмнява, че ако имаш проблем само с едната бобина, колата ще работи "на 3 цилиндъра"...
        Ако е бобина или комутатор ще работи на 4 цилиндъра, но с по една свещ.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #5
          Довечера ще завъртя комутаторите и бобините и ще пиша какво се е променило.
          П.С. Най-евтиния комутатор, който намерих е 59лв. (на Стамболийски 155)
          Alfa Romeo 155 1.8
          Twin Spark 10'93 klimatronic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mikahack Покажи съобщение
            Довечера ще завъртя комутаторите и бобините и ще пиша какво се е променило.
            П.С. Най-евтиния комутатор, който намерих е 59лв. (на Стамболийски 155)
            Разгледай Купува/Продава - със сигурност ще си намериш... Аз миналата година купувах за 20лв втора ръка и си работи без проблем... Дано да излезе само това... Защото, както и koolio загатна, може да излезе нещо по-сериозно...
            Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
            Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
            Thank you, VFTI, thank you!

            Comment


            • #7
              А вървежа как ти е?
              При мен претриса целия мотор на празен ход,по оборотомера не може да се види разлика в оборотите,обаче се усеща даже в купето...и тва моето прословуто замисляне преди да тръгне,дето от година и половина го боря...
              Аз съм решил за последен път да ида на диагностика(при препоръчан човек) и да ми види всичко по запалителната система,защото всички датчици ми работят според апаратурата на доста "майстори"...
              sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
              Ex...
              Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

              Comment


              • #8
                Завъртях комутаторите наобратно. Бобината работи. Значи търся спешно комутатор. Помагайте момчета.

                @155_8000рпм - Ами не работи добре двигателя. Тресе целия, сякаш е буквално на 2-3 цилиндъра.
                Alfa Romeo 155 1.8
                Twin Spark 10'93 klimatronic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mikahack Покажи съобщение
                  Завъртях комутаторите наобратно. Бобината работи. Значи търся спешно комутатор. Помагайте момчета.

                  @155_8000рпм - Ами не работи добре двигателя. Тресе целия, сякаш е буквално на 2-3 цилиндъра.
                  Е пратих ти на Лс името,ника и телефона на човек дето ги има тези неща.
                  Пиши му или му звънни направо да ти ги дава.
                  Напиши от къде си така ще е по-лесно да те ориентираме и помогнеме.
                  ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                  Renault Megane II Grand Tour-2004г

                  Comment


                  • #10
                    Теста е елементарен: При работещ двигател откачаш куплунзите на комутаторите един по един като винаги трябва да има един включен. Ако работи само единия канал колата ще загасне като откачиш здравия. Ако работят и двата само за момент ще промени работата си. Имам и комутатори и бобини- така ,че ако искаш се обади. Мога да ти направя диагностика и да смениме каквото трябва. Това което си описал според мен е бобина или кабели.
                    Last edited by robygas; d.m.y г., 13:13.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #11
                      аз имах същия проблем и се оаказа ,че единия куплунг към едната инжекция не дава контакт-почистване и наново слагане и се оправи.в началото и аз разкачах всичко докато се усетя какво става.
                      alfa romeo 155 1.8 8v

                      Comment


                      • #12
                        имам нов комутатор и 2 работещи бобини ако все още не си намерил обади се а също и свещи и кабели на 1500км

                        Comment


                        • #13
                          Колега какви са кабелите и за кви пари говорим,мотора 8в ли е?
                          Alfa 155 1.7,1.8 ex
                          Alfa 166 2.4 3 ex
                          155 1.8 MY 95 sport

                          Comment


                          • #14
                            Значи обобщение:
                            Нов комутатор - 20лв.
                            Нови свещи - 48 лв.
                            Сваляне на инжекторите и почистване. - 20лв.
                            Диагностика - 30лв.
                            Оказва се, че бензиновата помпа не качва достатъчно гориво. (смених я преди 3 месеца, в комплект с уплатнението).
                            Свалям помпата ... Ужассс ... Уплътнението беше разложено за 3 месеца. Нямам думи. Ново уплътнение - 14 лв. Изчистих всичко, сглобих. Сега колата работи на пушка.
                            НО... Бензина (98 от лукойл) много здраво мирише на кореселин.

                            Банда кажете от къде да зареждам, за да предотвратя бъдещи подобни повреди.
                            Надявам са да съм полезен с обяснението и да помогна на някой за в бъдеще.
                            Поздрави.
                            Alfa Romeo 155 1.8
                            Twin Spark 10'93 klimatronic

                            Comment


                            • #15
                              Аз слагам само ЕКО 100 и на двете - до сега не съм имал проблеми с калпав бензин...
                              Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                              Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                              Thank you, VFTI, thank you!

                              Comment

                              Working...
                              X